تماس با ما
چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 239
  • کد خبر : ۱۸۵۸
فرودگاه پیام نیازمند نیروگاه 80 مگاوات است
رئیس اتاق بازرگانی, صنایع, معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به ظرفیت های متعدد فرودگاه پیام از وزیر ارتباطات خواستار توجه ویژه به این منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، رحیم بنامولایی، رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز صبح امروز در شورای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: فرودگاه پیام می تواند ترانزیت شود؛ این فرودگاه همچنین ظرفیت توسعه در حوزه خط ریلی و بندرخشک را نیز دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به اینکه این مجموعه نیازمند نیروگاه 80 مگاواتی است، بیان کرد: برق فرودگاه پیام باید تقویت شود؛ با همکاری و مصوبه دولت می توانیم از ظرفیت های این فرودگاه استفاده کنیم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: اگر مصوبه ای در رابطه با بازیافت زباله وجود داشته باشد می توانیم از ظرفیت های این مجموعه استفاده کنیم؛ اتاق بازرگانی توانایی جذب سرمایه گذار در این حوزه را دارد.

بنامولایی ادامه داد: اتاق بازگانی همچنین توانایی دارد تا در رابطه با مسافربر شدن فرودگاه پیام با سازمان حج و زیارت وارد بحث و گفت و گو شود و در این حوزه گامی در راستای سود بردن استان البرز و کشور بردارد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پیام برای ما توجیه اقتصادی دارد، افزود: می توانیم فرودگاه پیام را در حوزه مسافربری توسعه دهیم و با حج و زیارت، پاکستان و افغانستان به توافق برسیم؛ این امر توسعه و رونق را برای البرز به دنبال دارد.

بنامولایی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی آمادگی کافی برای حمایت از ظرفیت فرودگاه پیام را دارد، اضافه کرد: مرکزیت و امکانات فرودگاه پیام می تواند کارگو سنتر باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در پایان با بیان اینکه مصحلت نیست البرز دو پایانه صادراتی داشته باشد، تصریح کرد: قانون بهبود فضای کسب و کار توسط دولت اجرایی شود.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0