تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 546
  • کد خبر : ۱۹۱۶
next    /  2 prev
علم آموزی و كسب رتبه های علمی در مقاطع تحصیلی راه قدر دانی از والدین است
دکتر ثناگو مطلق رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام که در مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان فرودگاه که روز یکشنبه 27 مرداد ماه سخن می گفت با بیان این که تنها راه قدر دانی از زحمات والدین، تلاش، علم آموزی و کسب رتبه های علمی در مقاطع تحصیلی مختلف است افزود : والدین هیچ انتظاری جز موفقیت شما در عرصه های مختلف علمی و کسب مهارت های زندگی ندارند .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ؛ دکتر ثناگو مطلق رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن بیان مطلب فوق افزود : قدر شرایط و امکاناتی که والدین شما مهیا کرده اند را بدانید و برای قدر دانی از آنها فقط به کسب علم و دانش و مهارت های زندگی بپردازید که این اقدام شما هدیه ای بزرگ برای والدین به  شمار می آید. .

وی ادامه داد : شما جوانان و نوجوانان آینده سازان  این کشور هستید و تردیدی برای این که قرار است شما در آینده ای نزدیک سکانداران مسئولیت های خطیر در این کشور شوید نداشته باشید .

ثناگو خاطر نشان کرد : فرزندان از اولیای خود الگو می گیرند و والدین هم مسئولیتی بزرگ در خصوص تربیت و پرورش فرزندانشان دارند که باید علاوه بر علم آموزی و فراهم کردن زمینه های آموزش مهارت زندگی نسبت به ارتقاء معرفت دینی فرزندان  نیز تلاش کنند.

در پایان این مراسم از 116 نفر از دانش آموزان درمقاطع مختلف تحصیلی با اهداء لوح تقدیر شد .

 

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0