تماس با ما
چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 157
  • کد خبر : ۸۵۳۱
معاون وزیر ارتباطات درمجمع عمومی شرکت خدمات هوایی پیام مطرح کرد؛
تسریع در روند رشد «پیام» با تبدیل‌شدن به قطب اقتصاد دیجیتال و مركز داده اتفاق می افتد
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت خدمات هوایی پیام تأکید کرد: مأموریت‌های جدیدی در این منطقه تعریف شده است که مهم‌ترین آن تبدیل‌شدن «پیام» به قطب اقتصاد دیجیتال و قطب مرکز داده است که دستیابی به این اهداف سرعت رشد این منطقه را افزایش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده طرح های تملک دارایی‌های سرمایه ای شرکت خدمات هوایی پیام با حضور رئیس، اعضای مجمع، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت، اعضای هیئت‌مدیره و حسابرسان قانونی برگزار شد.

این جلسه که به ریاست علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از سازمان برنامه‌وبودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت راه و شهرسازی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی به‌عنوان صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پیام حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه اکبر قنبرپور، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد.

توسعه منطقه و آماده‌سازی اراضی به‌منظور جذب بیشتر بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران و تبدیل‌شدن منطقه ویژه اقتصادی پیام به قطب اقتصاد دیجیتال و قطب مرکز داده از مهم‌ترین برنامه‌های آتی عنوان شد.

در ادامه این جلسه انصاری، نایب‌رئیس مجمع با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام دارای ظرفیت‌های نهفته‌ بسیاری است گفت: این ظرفیت‌ها باید شناسایی می‌شد تا خیلی زودتر از این شاهد شکوفایی این منطقه باشیم که خوشبختانه اکنون با طرح‌ها و برنامه‌های تهیه‌شده امیدواریم به‌زودی ظرفیت‌های بالقوه در این منطقه بالفعل شوند.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: ازجمله برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسریع در روند توسعه در این منطقه است. تلاش داریم که سرعت رشد منطقه ویژه اقتصادی پیام را شتاب دهیم که این اتفاق منجر به جذب بیشتر سرمایه، ایجاد ارزش‌افزوده و افزایش بهره‌وری در این منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: مأموریت‌های جدیدی در این منطقه تعریف شده است که مهم‌ترین آن تبدیل‌شدن «پیام» به قطب اقتصاد دیجیتال و قطب مرکز داده است که دستیابی به این اهداف سرعت رشد این منطقه را افزایش می‌دهد.

معاون وزیر ارتباطات تأکید کرد: برای تبدیل‌شدن منطقه ویژه اقتصادی پیام به قطب اقتصاد دیجیتال و قطب مرکز اقدامات خوبی انجام شده است و با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب، پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده خبرهای خوبی از این منطقه شنیده شود.

انصاری در خاتمه با توجه به اظهارنظر مطلوب حسابرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه‌ای سال مالی منتهی به اسفند  ۱۴۰۰ از مدیران، همکاران، مجریان طرح، تهیه‌کنندگان صورت‌های مالی و برگزارکننده جلسات مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پیام تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه با ارائه گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بحث و بررسی موضوع توسط اعضای مجمع و پاسخ مدیران شرکت خدمات هوایی پیام، گزارش سالیانه صورت‌های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال مالی منتهی به اسفند 1400 به تصویب اعضای مجمع رسید.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0