آموزش مایه رشد و توسعه منابع انسانی است

  توسعه ، بهبود و ارتقاء کیفیت از اولویت های مهم مدیریتی در شرکت خدمات […]

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ , ۰۹:۴۰

 

توسعه ، بهبود و ارتقاء کیفیت از اولویت های مهم مدیریتی در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، مهندس حسن پسندیده مدیرکل مدیریت عملکرد و مدیر تعالی کیفیت شرکت خدمات هوائی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، با بیان این مطلب افزود، از جمله مصادیق رشد و تعالی شرکت ها، فعالیت در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و اجرای برنامه هایی نظیر مدیریت کیفیت بوده و عمل گرایی در سیستم مدیریت کیفیت،  گام نخست این فرآیند محسوب میشود.
وی اذعان داشت در سیستم مدیریت کیفیت آموزش مایه رشد و توسعه منابع انسانیست و کیفیت نیز پلی برای دستیابی به رضایت مشتری محسوب می شود، از اینرو با توجه به اولویت برنامه ای دکتر زرندی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل  شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام و اهتمام ویژه ای که نسبت به ارتقاء توسعه کیفیت در شرکت و ارائه خط و مشی و توصیه ای لازم در این ارتباط، از ابتدای سال۱۳۹۶،  توجه به تعالی وتوسعه کیفیت درشرکت پیام در دستورکار قرارگرفت.
مدیر تعالی کیفیت شرکت پیام تصریح کرد، در این راستا و در گام نخست ، ۶ نفر از مدیران و کارشناسان مرتبط و از واحدهای تاثیرگذار در روند ارتقاء کیفیت خدمات شرکت خدمات هوائی و منطقه ویژه اقتصادی پیام ازجمله مدیریت عملکرد و تحول اداری ، معاونت هوانوردی و فرودگاهی و معاونت منطقه ویژه اقتصادی به دوره‌های آموزشی ؛ آشنایی با مدل ICTINQA و روشهای خودارزیابی و تدوین اظهارنامه و دوره تربیت ارزیاب و منطق رادار ، به انجمن کیفیت ایران معرفی شدند و به‌ منظور حمایت از فعالیت‌های مرتبط با بهبودکیفیت ،بودجه لازم اختصاص یافت و  جهت استقرار رویکرد “جایزه ملی کیفیت ایران” در شرکت ،فعالیت خود را بصورت نظام مند آغاز نمود.
پسندیده گفت : رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شرکت و توجه به مسوولیت پذیری کلیه حوزه ها و رده های مدیریتی در شرکت پیام تاکید داشته و در این راستا مدیر تعالی کیفیت و اعضای کمیته راهبری متشکل از معاونین و مدیران کل ادارات شرکت را منصوب نموده و شخصاً موضوعات مربوط به تعالی کیفیت را نظارت و پیگیری می‌نمایند .
مهندس پسندیده افزود: فرآیند خودارزیابی و خود اظهاری در شرکت پیام با الگوبرداری از روش ارائه‌شده در مدارک بنیاد کیفیت اروپا صورت پذیرفته و به معرفی پروژه‌های بهبود مبتنی بر فرصت‌های بهبود شناسایی‌شده، تهیه منشور پروژه ، اولویت‌بندی و انتخاب پروژه‌های بهبود بر اساس دستورالعمل آثار و تلاش،تهیه برنامه زمان‌بندی و جاری‌سازی پروژه‌های منتخب ،تهیه اظهارنامه بر اساس الگوی معرفی‌شده در وب‌سایت انجمن کیفیت ایران ، در این راستا پرداخته است.
وی اذعان داشت مقرر است ارزیابان جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اواخر بهمن ماه به منظور بررسی و ارزیابی فعالیتهای توسعه و بهبود کیفیت به این شرکت مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *