روابط عمومی پنجره تمام نمای پیام

به مناسبت روز ارتباطات و اطلاع رسانی ، جلسه هم اندیشی بین مدیر کل حوزه دفتر مدیر عامل، مشاور رسانه ای و عضو شورای اطلاع رسانی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با مدیران روابط عمومی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد .

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ , ۰۸:۴۸

به مناسبت روز ارتباطات و اطلاع رسانی ، جلسه هم اندیشی بین مدیر کل حوزه دفتر مدیر عامل، مشاور رسانه ای و عضو شورای اطلاع رسانی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با مدیران روابط عمومی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقنصادی پیام ، ابراهیم رهنما مدیر کل حوزه دفتر مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت : قطعا عملکرد و پویایی هر دستگاه از مسیر روابط عمومی آن اداره و سازمان می گذرد .
در ادامه مجتبی احمد لو مشاور رسانه ای و عضو شورای اطلاع رسانی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن تبریک روز ارتباطات و اطلاع رسانی گفت : به دلیل پراکندگی و تنوع واحدهای تولیدی در منطقه اقتصادی پیام در قدم اول سعی بر شناسایی شرکت ها و حوزه های فعالیت های آنها در پیام داریم .
وی افزود مجموعه عظیمی مانند پیام برای مخاطبان کمتر معرفی شده و به عبارتی صدای واحدی از پیام شنیده نمی شود. مشاور رسانه ای و عضو شورای اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان ساخت : قطعا مجموعه پیام با ویژگی هایی که دارد و اقداماتی که در دو سال گذشته انجام شده برای آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد .
احمدلو اضافه کرد : وقتی صحبت از پیام می شود تمام شرکت ها و واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی که فعالیت دارند مد نظر می باشد و واحد روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام وظیفه خود می داند در حوزه اطلاع رسانی هر چه در توان دارد برای معرفی واحدهای فعال در پیام به کار ببندد.
در بخش دیگری از این جلسه هم اندیشی مدیر کل حوزه مدیر عامل با اعلام نشست هم اندیشی بین سرمایه گذاران و مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام که در روزهای آتی برگزار می شود از حضار خواست تا در خصوص جمع آوری نظرات و پیشنهادات خود اهتمام ویژه ای داشته باشند و مدیر عامل را از روند اقدامات خود و یا پیشنهاداتی که دارند مطلع سازند.
در پایان نیز حضار به بیان نقطه نظرات خود پیرامون معرفی پیام، فرصت ها و تهدیدها، توانمندی ها، اقدامات انجام شده در خصوص معرفی واحدهای تولیدی خود و مجموعه پیام، نحوه و چگونگی تعامل بین واحد روابط عمومی پیام با شرکت ها و واحدهای حاضر در پیام پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *