تماس با ما
چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 6508
  • کد خبر : ۱۸۳۵
اهتمام به استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پیام
دکتر نادر ثناگو مطلق، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در گردهمایی کارکنان مجموعه پیام حضور یافت و ضمن تشکر از تلاش صادقانه کلیه همکاران، گزارشی از مجموعه فعالیت های انجام شده طی یک سال گذشته و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

دکتر نادر ثناگو مطلق، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در گردهمایی کارکنان مجموعه پیام حضور یافت و ضمن تشکر از تلاش صادقانه  کلیه همکاران، گزارشی از مجموعه فعالیت های انجام شده طی یک سال گذشته و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

به گزارش  روابط عمومی و اطلاع رسانی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، دکتر ثناگومطلق در این دیدار با اشاره به قابلیت های فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: مجموعه پیام علاوه بر خدماتی که تاکنون در بخش های مختلف فرودگاهی و منطقه ویژه اقتصادی به مخاطبان خود ارائه نموده است، ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی نیز دارد که تاکنون عملیاتی و محقق نشده است و امیدواریم با تلاش و همت کلیه پرسنل شرکت، بتوانیم در سال آتی از این ظرفیت های بالقوه بهره مند شویم.

دکتر ثناگو مطلق در خصوص ظرفیت نیروی انسانی شرکت گفت: یکی از مزیت های شرکت پیام بهره مندی از نیروی انسانی جوان است و تلاش داریم در راستای سیاست های دولت و وزارت ارتباطات، بتوانیم از این ظرفیت جوان و همچنین توانمندی های بانوان شرکت به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت پیام با تاکید بر اهمیت موضوع شایسته سالاری گفت: سعی بر این داریم محل کار محیطی باشد که انگیزه خوبی به افراد بدهد و انتصابات بر مبنای توجه به صلاحیت های فردی و شایستگی های سازمانی صورت پذیرد و از ظرفیت داخلی همکاران استفاده بیشتری شود.

وی به مشکلات اخیر در زمینه انجام پروازهای فرودگاه پیام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته پروازهای کارگو بعد از وقفه کوتاه از سر گرفته شده و انشاالله توسعه خواهد یافت.

دراین جلسه تعدادی از همکاران، نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف جاری ارائه و پیشنهاداتی را برای بهبود فعالیت های شرکت در سال آتی ارائه نمودند.

 

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0