تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 5333
  • کد خبر : ۱۸۳۶
پس از یک دهه انجام شد؛
توسعه صادرات بار هوایی از فرودگاه پیام/ارسال ۶۰۰۰ اصله نهال
با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام ، صادرات بار هوایی پس از یک دهه در این فرودگاه از سر گرفته شد و در اولین مرحله 6000 اصله نهال سیب به قزاقستان صادر شد.

 

یکی از مزیت های فرودگاه پیام امکان صادرات و واردات همزمان محصولات با استفاده از پروازهای باری این فرودگاه است و با توجه به واردات کالاهای اساسی از طریق این فرودگاه، امکان صادرات در  مسیر مقابل پروازهای وارداتی با قیمت مناسب و سرعت بالا وجود دارد. 

با توجه به نزدیکی فرودگاه پیام به قطب اصلی صنعت و همچنین کشاورزی کشور و ضرورت صادرات سریع محصولات کشاورزی، این امکان فراهم شده است تا در سریع ترین زمان ممکن محصولات تولیدی، صنعتی و کشاورزی از مبدا فرودگاه پیام به نقاط مختلف دنیا بصورت هوایی صادر شود.

پس از سالها توقف صادرات بار هوایی از این فرودگاه، با همت مدیران جوان این شرکت، تعداد 6000 اصله نهال سیب در آخرین روزهای سال 1397 به کشور قزاقستان صادر شد تا آغازی برای افزایش پروازهای صادراتی این فرودگاه گردد. این محموله با هواپیمای بوئینگ 747 کارگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تاراز قزاقستان صادر شد. این هواپیما 29 اسفند 97 آخرین محموله واردات گوشت گرم تنظیم بازار را از طریق فرودگاه پیام به کشور وارد خواهد کرد.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0