تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 834
  • کد خبر : ۴۰۶۴
بازدید نماینده مردم كرج از منطقه ویژه اقتصادی پیام
نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد..

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پیام، دکتر مهدی عسگری به همراه نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه از مجموعه های فرودگاهی، نواحی صنعتی و شرکت هایی از جمله مادیران( بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی کشور)، ماکو فارما ( بزرگ ترین تولید کننده کیسه خون غرب آسیا و مرکز تشخیص سرطان پت اسکن بازدید کرد.
عسگری همچنین  ضمن  بازدید از فاز چهار به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام، روند اجرای زیر ساخت ها و عملیات عمرانی این بخش را مثبت ارزیابی کرد.
وی در ادامه بازدید از  منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نشستی که با حضور مدیر عامل این منطقه برگزار شد به بررسی و ارزیابی مشکلات پیش روی این منطقه پرداخت.
عسگری ابراز امیدواری کرد با همت جمعی که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شکل گرفته این مجموعه بتواند نقش خود را بیش از هر زمان دیگری در توسعه استان و منطقه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده نشان دهد.
ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این نشست ضمن معرفی مزیت ها و اقدام های صورت گرفته در منطقه به خصوص در سه سال گذشته، به بیان مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه پرداخت و خواستار رسیدگی از طریق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شد.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0