تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 1103
  • کد خبر : ۴۰۷۹
26 مرداد سالروز ورود مردان قبیله غیرت به ایران اسلامی
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان غیور را به کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در  متن پیام دکتر نادر ثناگو مطلق آمده است: 26 مرداد سالروز ورود  زنان و مردان غیوری است که با وجود سال ها تحمل شکنجه های روحی و جسمی، لحظه ای از آرمان های خود که همانا دفاع از انقلاب و مهین اسلامی مان بوده کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه این روز بزرگ بر صفحات زرین انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ حک شده افزود: آزادگان به عنوان وارثان شهدای هشت سال دفاع مقدس ماندن تا راه پرافتخار آنان را ادامه  دهند.

ثناگو مطلق گفت: در واقع آزادگان  و ایثارگران نماد مقاومت، سرافرازی و از  قبیله غیرت هستند که هیچ چیز مانع این نشد تا لحظه ای از آرمان های خود در دفاع از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه بیایند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه ملت ایران به داشتن چنین انسان های وارسته و آزاده ای به خود می بالد خاطر نشان کرد: نام این بزرگان همواره در تاریخ این مرز و بوم زنده خواهد ماند.

ثناگو مطلق افزود: این روز هیچ گاه از ذهن این ملت فراموش نخواهد شد و مردمان این دیار، همیشه تاریخ قدردان از خودگذشتگی و ایثار آزادگان سرافراز هستند.

وی ادامه داد: اینجانب این روز بزرگ را به تمام آزادگان سرافراز کشورمان  به عنوان اسوه های مقاومت و شجاعت و ارزشمند ترین سرمایه برای ادامه آرمان ها و اهداف امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض نموده  و سلامتی و بهروزی آنها را ازخداوند سبحان مسئلت می نمایم.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0