تماس با ما
شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 783
  • کد خبر : ۵۱۰۰
استارت پیام برای تسخیر یك /چهارم لوازم خانگی كشور
مادیران شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در تاریخ ۲۰ شهریور با پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ۳۷۰ نفر اشتغالزایی در فاز اول با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید و پیش بینی می شود میزان اشتغالزایی این واحد در فاز دوم توسعه و تا پایان سال به بیش از ۸۰۰ نفر نیز برسد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و به نقل از بازار ارسلان ذاکری افشار عضوهیات مدیره این منطقه گفت: این واحد در افق فعالیت خود به دنبال این هستند که ۲۵ درصد بازار لوازم خانگی کشور را به دست بگیرند. تولیدات این شرکت در حال حاضر شامل ماشین لباسشویی، کولر گازی و یخچال است.

وی با اشاره به مشکل تامین برق در منطقه ویژه اقتصادی گفت: با توجه به توسعه زیادی که در منطقه اتفاق افتاد ظرفیت برق منطقه محدود است و باید حتما وزارت نیرو نسبت به احداث شبکه انتقال و پست برق در منطقه اقدام کند. اگر بخواهد رونق اقتصاد و اشتغال صورت بگیرد سازمان ها و ارگان های مختلف همگی باید برای این موضوع کمک کنند.

ذاکری اضافه کرد: در شرایط کنونی اقتصاد و با وجود تحریم ها به چرخش درآوردن چرخ تولید داخلی عزمی جزم می خواهد و پشتیبانی قوی .

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0