تماس با ما
چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 536
  • کد خبر : ۶۳۵۸
next    /  2 prev
روابط عمومی ها پیشتاز عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت:روابط عمومی ها در واقع به عنوان چشم بینای دستگاه ها و مجموعه ها همواره پیشتاز در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند.

                                                                            

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اکبر قنبر پور با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نقش زیادی در جهت رشد و حرکت رو به جلوی تمام مجموعه ها دارند تصریح کرد: در عصر ارتباطات و اطلاع رسانی روابط عمومی ها در جهت اجرای دقیق  رسالت خود مبنی بر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می دارند.
وی اضافه کرد: در واقع نقش روابط عمومی ها به عنوان یکی از مهم ترین ارکان امید آفرینی به خصوص در سال هایی که کشورمان با شدیدترین هجمه های  دشمنان این مرز و بوم  در قالب جنگ روانی و رسانه ای مواجه شده غیر قابل انکار است.
قنبرپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از عرصه های فعالیت روابط عمومی ها، انتقال نارسایی و مشکلات نامشهود به سیستم ها است تاکید کرد: این در حالی است که بی شک موفقیت مجموعه ها در فعالیت هر چه بهتر روابط عمومی ها به عنوان  مهم ترین ارکان  اصلی در عرصه شفافیت و اطلاع رسانی است.
در بخش پایانی پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده است: ضمن تبریک فرا رسیدن این روز از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات تقدیر و تشکر کرده و از  خداوند بلند مرتبه، برای تمامی  این عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی را مسألت دارم.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0