تماس با ما
يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۱۴:۴۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 109
  • کد خبر : ۸۷۶۷
اطلاعیه دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد
در راستای اجرای ماده 49 دستور العمل رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 1378/8/4، هیات عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در بخشی از این اطلاعیه آورده شده است، به منظور تسهیل در اعلام تخلفات اداری، پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی و سالم سازی محیط اداری و همچنین رعایت حقوق شهروندی، دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن نصب صندوق در مبادی ورودی ساختمان های محل مراجعه ارباب رجوع و مردم، آمادگی لازم را جهت دریافت گزارش و اعلام تخلف از طریق پست الکترونیکی به آدرس takhalofat@ict.gov.ir را نیز دارد.نشانی دفتر تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از چهارراه شهید قدوسی، ورودی 7، ساختمان شماره 5، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتشماره تماس: 02188114108نمابر: 02188462032

 

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0