تماس با ما
شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۲:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 223
  • کد خبر : ۸۸۴۰
فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار راه‌اندازی مركز خدمات خودرویی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام منتشر شد
شرکت خدمات هوایی پیام در نظردارد با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه، فرصت های متنوعی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم نموده که در این مرحله شناسایی سرمایه گذار برای انجام خدمات خودرویی با هدف اجاره به کسب و کارها به فراخوان گذاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجموعه خدمات خودرویی در این منطقه در مساحت 550 متر مربع شامل 120 متر مربع فضای سرپوشیده و 430 متر مربع فضای باز و نیمه باز بوده که توسط بخش خصوصی راه اندازی می شود.

بر اساس این گزارش، تاریخ انتشار این فراخوان از روز شنبه 1403/03/19 الی 1403/03/26، مهلت ارسال مدارک تا روز شنبه1403/04/02 و تاریخ اعلام نتایح 1403/04/09 می باشد.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در فراخوان شناسایی سرمایه گذار راه اندازی مرکز خدمات خودرویی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شامل ارسال نامه رسمی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری همراه با پیشنهاد نوع همکاری(اجاره زمین یا مشارکت)، رزومه فعالیت شرکت، اساسنامه و اظهارنامه مالیاتی شرکت در 2 سال آخر مالی و ارایه مستندات دال بر توان مالی سرمایه گذاری است.

لازم به ذکر است، متقاضیان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس‌های تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان توپچی، پلاک 33 و یا کرج، مهرشهر، بلوار ارم، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، ساختمان اداری، دبیرخانه مرکزی نسبت به تحویل مدارک خود اقدام نمایند.

همچنین علاقمندان برای راه اندازی مرکز خدمات خودرویی در پیام با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.payamaviation.ir و یا درگاه خدمات الکترونیکی پیام به آدرس https://pasc.ir مدارک خود را بارگذاری نمایند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت به شماره تلفن 33266135-026تماس حاصل نمایند.

 

 

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0