تماس با ما
چهارشنبه, 6 تير 1403
  • ساعت : ۱۴:۵۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 108
  • کد خبر : ۸۸۴۲
با هدف ارتقای ایمنی فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار شد:
نشست تخصصی مدیران ایمنی و عملیاتی مراكز آموزش خلبانی مستقر در فرودگاه بین‌المللی پیام
با حضور مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری و به منظور ارتقای ایمنی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در حوزه هوانوردی، نشست تخصصی مدیران ایمنی و عملیاتی مراکز آموزش خلبانی مستقر در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام در این نشست که امروز سه‌شنبه در سالن کنفرانس شهیدآیت الله رییسی پیام برگزار شد با اشاره به فعال بودن ۷مرکز آموزش خلبانی در این فرودگاه، عنوان کرد: رویکرد پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با همفکری مراکز آموزش هوانوردی مستقر در پیام تدوین و در حال اجرایی شدن است.

مجتبی شمس‌نژاد با اشاره به برنامه‌های در حال اجرا با هدف ارتقای ایمنی فرودگاه بین المللی پیام، تصریح کرد: بروزرسانی و ابلاغ دستورالعمل ظرفیت‌سنجی فضای فرودگاهی، رفع معایب و راه اندازی ریموت سیستم روشنایی باندپروازی و اجرای پروژه بهسازی و ترمیم روکش باند پروازی فرودگاه از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه همچنین فرآیند روکشی و بهسازی اساسی باند فرودگاه بین المللی پیام در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از دیگر اقدامات می‌توان به هماهنگی و فعالیت‌های صورت گرفته، جهت راه اندازی دستگاه ILS، بهسازی و روکش بخشی از Apron و بهسازی و روکش آسفالت Taxi way اشاره کرد.

براساس این گزارش در ادامه این نشست، مدیران ایمنی و عملیاتی مراکز آموزش هوانوردی مستقر در فرودگاه بین‌المللی پیام به ارایه برنامه‌های پیشنهادی و ملاحظات خود برای ارتقای ایمنی این فرودگاه پرداختند.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0