تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 1071
  • کد خبر : ۲۰۰۲
اعلام آمادگی فرودگاه پیام برای خدمت رسانی به اورژانس هوایی كشور
نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از آمادگی این فرودگاه برای خدمات رسانی به اورژانس هوایی کشور خبر داد و گفت : در شرایط کنونی که جامعه نیازمند همدلی و مشارکت همه دستگاه ها و نهادها برای مقابله با بحران است مجوعه پیام نیز در همین راستا تمام توان و ظرفیت و امکان خود را برای رفاه حال عموم مردم و عبور از این شرایط را به کار بسته است .

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام ثناگو همچنین اضافه کرد : از این رو تمام ظرفیت فرودگاهی این مجموعه برای خدمت رسانی به اورژانس هوایی کشور آماده خدمت رسانی شده است .

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با تاکید بر اهمیت مشارکت و همراهی مردم در مدیریت بحران ها و با اشاره به جلساتی که در منطقه ویژه اقتصادی با موضوع مقابله با کرونا برگزار شده گفت : از تمام شرکت های بهداشتی مستقر نیز خواسته شده  با بالا بردن ظرفیت تولیدات بهداشتی خود نسبت به خدمت رسانی به استان و کشور اقدام کنند .

وی در پایان با تاکید برای اینکه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در شرایط حاضر کشور با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم است گفت : شک ندارم با وحدت همبستگی و مشارکت آحاد مردم و توکل بر خدا از بحران ه وجود آمده عبور خواهیم کرد .

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0